
سلام علي ال ياسين.... xa0 امشب دوباره از غمتان بغض میکنمآقا به زیر پرچمتان بغض می کنماین جمعه ها که در برِ ماها نیامدیمن جایِ خیرِ مقدمتان بغض می کنم وقتی برای فاطمه ها گریه می کنیهمپای اشک نم نمتان بغض می کنمهر شب میان روضه ی سالار کربلابا آهِ بس دمادمتان بغض می کنمدوری ز آستان شما داغِ اعظم استدارم زِ داغ اعظمتان بغض می کنمکی میرسی بگو به من ای نورِ کردگارمن از طلوعِ مُبهمتان بغض می کنم.... xa0 الهم عجل لوليك الفرج التماس دعاي فرج majnoonemahdi@...
ادامه مطلب
سلام علي آل ياسين... چه خوش است دل ز بند تن و جان رهیده باشد و به اذن حضرت عشق ، ز قفس پریده باشد قلمم خیال دارد به هوایتان ببارد اگر از ریا نباشد ... وگر اشک دیده باشد دل خسته و صبورم به فرج امید دارد و مباد روزی آید ، ز تو دل بریده باشد چه خوش است نم نم عشق ، ز کلامتان ببارد سحری که عطر نرگس به جهان چکیده باشد گل من ... ! روا نباشد ، همه یاسهای این باغ به هوای انتظارت قدشان خمیده باشد به چه کار آید این چشم،..؟! که نبوده محرم یار گله دارم از دو چشمی که رخت ندیده باشد منم آن کبوتری که پر و بال ز...
ادامه مطلب